Invitație pentru prezentarea ofertelor: procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea unei vizite de studiu

Invitație pentru prezentarea ofertelor: procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea unei vizite de studiu

Republica Moldova   

Proiectul: „Consolidarea măsurilor de adaptare la schimbările climatice în Rezervația biosferei ”Prutului de Jos”   

Nr. proiectului: 8360-00/2019   

Denumirea Contractului:   Procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea vizitei de studiu în două parcuri naturale din Austria în perioada 4-9 septembrie 2023

Nr. de referință al achiziției: SL-1/ADA C_LD   

  1. O. EcoContact a primit din partea Agenției Austriece pentru Dezvoltare (ADA) din fonduri ale Cooperării Austriece pentru Dezvoltare (ADC), surse pentru finanțarea Proiectului „Consolidarea măsurilor de adaptare la schimbările climatice în Rezervația biosferei ”Prutului de Jos ” și intenționează să aplice o parte din mijloacele acestui proiect pentru procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea unei vizite de studiu în două Parcuri Naturale din Austria.

În acest context, A.O. EcoContact adresează o invitație de prezentare a ofertelor pentru procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea unei vizite de studiu în două parcuri naturale din Austria: Neusiedler See-Seewinkel National Park și Donau-Auen National Park în perioada 4-9 septembrie 2023.

  1. Licitația va fi organizată în temeiul procedurilor de achiziții aprobate în cadrul proiectului și este deschisă pentru toți ofertanții eligibili.   
  2. Oferta trebuie înaintată pentru toate serviciile din această invitație: „Procurarea serviciilor de logistică pentru organizarea unei vizite de studiu în două parcuri naturale din Austria în perioada 4-9 septembrie 2023”

Ofertele vor fi evaluate pentru toate articolele menționate conform specificațiilor tehnice solicitate și contractul va fi atribuit ofertantului care oferă cel mai mic preț total evaluat pentru toate articolele. Ofertele incomplete sau parțiale nu vor fi luate în considerare și vor fi respinse.  Nu sunt permise oferte/opțiuni alternative.

  1. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 1 august 2023, ora 11:00. Ofertele care ajung cu întârziere vor fi respinse. Deschiderea ofertelor va avea loc la 1 august 2023, ora 11:00.  
  2. Ofertele, pregătite conform formatului anexat în acesta Invitatie și semnate în mod corespunzător, pot fi expediate electronic la următoarele adrese electronice: hr@ecocontact.md copie cupcea@ecocontact.md   
  3. Oferta va fi însoțită de materiale informative sau informații relevante pentru fiecare articol.
  4. Oferta trebuie prezentată conform instrucțiunilor de mai jos și în conformitate cu Termenii și Condițiile de livrare indicate în această Invitație.
  5. Oferta trebuie prezentată conform instrucțiunilor de mai jos și în conformitate cu Termenii și condițiile de livrare indicate în proiectul de contract atașat. Vă rugăm să semnați Termenii și Condițiile de livrare atașate la Contract și să completați tabelul care să demonstreze o corespundere substanțială a serviciilor propuse cu specificațiile tehnice solicitate.

(i) PREŢURI: Ofertele vor fi prezentate în EUR. Toate bunurile și serviciile sunt scutite de T.V.A. cu drept de deducere. (Ref.: Hotărârea Guvernului nr. 246 din 08 aprilie 2010 cu ultimele modificări și completări).

(ii) EVALUAREA OFERTELOR: Ofertele care sunt conforme specificațiilor tehnice vor fi evaluate din punct de vedere al prețurilor serviciilor propuse.

În procesul de evaluare a ofertelor, Clientul va determina pentru toate ofertele, prețul evaluat prin ajustarea prețului ofertei, după caz, prin efectuarea corectărilor în caz de erori aritmetice după cum urmează:

  1. în cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și litere, suma în litere va prevala;
  2. în cazul în care există o discrepanță între prețul unitar și total pentru o poziție care rezultă din înmulțirea prețului pe unitate la cantitate, prețul unitar cotat va prevala;

dacă ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

(iii) ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Contractul va fi atribuit ofertantului care va oferi cel mai mic preț evaluat și a cărui ofertă se conformează standardelor, condițiilor tehnice și financiare solicitate în prezenta cerere de ofertă. Compania câștigătoare va semna un Contract în formatul celui anexat, care va include termenii și condițiile de livrare corespunzătoare.

(iv) VALABILITATEA OFERTELOR: Oferta Dvs. trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de patruzeci și cinci (45) zile de la data prezentării ofertei indicate în alineatul 5 de mai sus al acestei cereri de prezentare a ofertelor de preț.

  1. Ofertanții trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Invitația pentru oferte. În cazul în care nu vor fi respectate cerințele enunțate în documentul de licitație precum și furnizate informațiile sau documentația solicitată în Invitație, poate duce la respingerea ofertei.
  2. Potențialii ofertanți pot solicita clarificări. Astfel, vor contacta în scris Clientul la adresa electronică specificată în paragraful 9. Clientul va răspunde în scris oricărei cereri de clarificare, cu condiția ca această solicitare să fie recepționată cel târziu cu patru (4) zile calendaristice înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor.
  3. Inspectare şi Audit

11.1 Prestatorul va respecta şi îndeplini toate instrucțiunile Clientului în corespundere cu legislația în vigoare.

11.2  Prestatorul va permite și va instrui subcontractorii și reprezentanții săi despre necesitatea de a permite Finanțatorului și/sau altor persoane numite de către Finanțator să inspecteze birourile Prestatorului și toate conturile și registrele ce țin de executarea Contractului și prezentarea ofertei și să efectueze auditul de către o companie selectată de către Finanțator la cererea Finanțatorului. Atenția Prestatorului, subcontractanților și consultanților este atrasă asupra Clauzei 5 Fraude și Corupție a Formei Contractului care prevede, printre altele, faptul că acțiunile menite să împiedice material exercitarea de către Finanțator a inspecției și a drepturilor de audit constituie o practică interzisă pasibilă de rezilierea contractului (precum și stabilirea ineligibilității în conformitate cu procedurile Finanțatorului).

  1. Ofertantul va suporta toate costurile asociate pregătirii și depunerii ofertei sale, iar Clientul nu va fi responsabil pentru aceste costuri, indiferent de desfășurarea sau rezultatul procesului de achiziție.
  2. Clientul își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment anterior atribuirii contractului, fără a atrage astfel nici-o răspundere față de ofertanți. La fel, Clientul își rezervă dreptul de a reduce 15% per articol indicat în tabelul de prețuri și termene și/sau în funcție de valoarea totală a ofertei recepționate - să excludă costul cinei pentru unele din zile sau costul total al acestoora.

Informații suplimentare cu privire la licitația în cauză pot fi solicitate la adresa:  hr@ecocontact.md copie larisa.cupcea@ecocontact.md sau la tel: 069679207, Larisa Cupcea, Manager de Proiect.  

Solicită o consultație de mediu

Solicitarea dvs. va fi preluată în scurt timp de către un consultant EcoContact, care vă va contacta pentru detalii.