Durata angajării: august 2023-aprilie 2024, cu posibilitate de prelungire
Tip contract: Contract prestări servicii norma parțială
Limbi obligatorii: Româna (Rusa prezintă un avantaj)
Metodă de plată: per livrabil furnizat
Locul de activitate: Chișinău
Termenul limită de aplicare: 10 iulie 2023
Context
Asociația Obștească EcoContact este o organizație neguvernamentală de mediu cu sediul la Chișinău. Misiunea organizației este „de a contribui la formarea unei societăți responsabile pentru respectarea drepturilor omului și pentru a asigura un mediu favorabil pentru generația prezentă și viitoare, oferind sprijin pentru îmbunătățirea mediului, precum și parteneriate pentru dezvoltarea durabilă a comunităților din Moldova”.
Descrierea postului
EcoContact angajează un manager de granturi, cu norma parțială care să ofere suport organizației în realizarea programului de granturi mici (PGM), destinat mass media în cadrul proiectului „Justiție Verde”, susținut de Suedia. Programul de grant va demara începând cu luna septembrie 2023.
Granturile pentru mass media sunt concepute sub forma investigațiilor jurnalistice și au drept scop reflectarea cazurilor de litigii strategice privind probleme de mediu și acces la justiție de mediu.
Investigațiile jurnalistice urmează a fi realizate în zonele țintă ale proiectului - mun. Bălți, Fălești, Hâncești, Ialoveni, Ștefan Vodă, Căușeni, Cahul.
Managerul PGM pentru mass media va avea următoarele responsabilități:
- Elaborarea cerințelor și criteriilor specifice PGM pentru mass media;
- Dezvoltarea ghidului și a manualului de procedură pentru programul de granturi mici, în conformitate cu obiectivele strategice ale EcoContact și ale documentului de proiect;
- Cercetarea și actualizarea listei potențialilor reprezentanți ai mass media care activează în domeniul investigațiilor jurnalistice și /sau se specializează pe probleme de mediu, în mod deosebit, la nivel local;
- Desfășurarea campaniilor de informare a potențialilor beneficiari în regiunile țintă ale proiectului;
- Definirea structurii și a liniei de comunicare pentru PGM, conform regulilor donatorului, de comun cu managerul PR & Comunicare;
- Expertizarea procesului de elaborare a platformelor digitale de promovare a PGM;
- Organizarea procesului de evaluare a propunerilor de către membrii comisiei de evaluare;
- Monitorizarea constantă și implementarea corectă a activităților proiectelor definite în documentele de program, urmărire și propunerea modificărilor relevante (activități și buget);
- Elaborarea rapoartelor consolidate de implementare;
- Asigurarea arhivării și traducerii (după caz) a documentelor asociate cu PGM;
- Furnizarea de asistență beneficiarilor de PGM în procesul de implementare a proiectelor;
- Menținerea comunicării sistematice cu personalul antrenat în derularea proiectului și cu alți membri și parteneri ai organizației;
- Analizarea și evaluarea rezultatelor finanțărilor oferite;
- Contribuirea la dezvoltarea capacităților reprezentanților mass media, beneficiari ai PGM;
- Monitorizarea activității PGM prin efectuarea de vizite regulate, și alte activități asociate pentru desfășurarea cu succes a PGM.
Educație și Calificări
- Studii superioare complete (masterat) în comunicare și PR, business și administrare, drept sau alte domenii conexe;
- Experiență relevantă de cel puțin trei (3) ani, în domeniul neguvernamental și/sau gestionare de proiecte, granturi și programe;
- Experiență relevantă de cel puțin trei (3) ani de activitate în mass media;
- Experiență analitică în elaborarea și monitorizarea rapoartelor (prin demonstrarea experienței în CV)
- Abilități dovedite analitice, de cercetare, interpersonale și de negociere în diferite contexte geografice și medii culturale, bună judecată și obiectivitate în abordarea problemelor și capacitatea de a propune soluții la probleme complexe;
- Capacitate dovedită de a stabili priorități și de a planifica și organiza propria activitate.
- Abilitatea de a gestiona priorități conflictuale pentru a respecta termeni limită.
- Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a stabili și menține parteneriate și relații de lucru eficiente într-un mediu multicultural, multietnic, cu sensibilitate și respect pentru diversitate.
- Cunoștințe avansate (scris și vorbit) în română (rusă va fi considerată un avantaj)
- Funcția implică și deplasări în diverse localități din Moldova. Candidații care au permis de conducere și/sau mașină constituie un avantaj.
Procedura de aplicare
Candidații cointeresați pot transmite până la data de 10 iulie 2023 următoarele acte la adresa de email: hr@ecocontact.md, cu mențiunea poziției pentru care aplică – Manager PGM pentru Mass Media
- CV
- Scrisoare de Motivare
- 2 persoane de recomandare cu datele de contact ale acestora
- 1 document analitic /raport / articol / elaborat în activitatea sa (sau oricare alt document din portofoliu care confirmă experiența și poate oferi plus valoare în selectarea candidatului)
- Oferta financiară (suma net in lei moldovenești)
Doar persoanele pre-selectate vor fi contactate.
Pentru detalii adiționale ne puteți contacta la tel: 022 99 61 62, sau prin email hr@ecocontact.md