Denumirea proiectului: „Îmbunătățirea registrelor de emisii și transferuri de poluanți (RETP) în țările din Balcanii de Vest și Republica Moldova”.
Beneficiar: Ministerul Mediului al Republicii Moldova
Client: A.O. EcoContact
Către: Companii și experți IT din Republica Moldova
Tip contract: Contract prestări servicii
- Serviciile sunt achiziționate în cadrul proiectului Nr. 156360, „Îmbunătățirea Registrelor naționale al emisiilor și al transferului de poluanți (RETP) în țările din Balcanii de Vest și Republica Moldova” cu perioadă de implementare 05/2021 – 11/2023. Organizațiile implementatoare: Participatio Environmental Policy Advisory Ltd., cu Centrul de Resurse de Mediu din Albania; Centrul de Resurse de Mediu din Bosnia și Herțegovina, Comunitatea de Resurse de Mediu din Montenegro și A.O. EcoContact din Republica Moldova finanțat în cadrul Programului de Asistență Consultativă (AAP) pentru protecția mediului în țările Europei Centrale și de Est, Caucazului și Asiei Centrale și alte țări din vecinătatea Uniunii Europene – un program al Ministerului Federal pentru Mediu, Conservarea Naturii, Siguranța Nucleară și Protecția Consumatorului.
- Oferta de preț se va prezenta pentru:
- Lucrări de configurare a afișării datelor în modulele interfeței web a sistemului (Backend și Frontend);
Oferta trebuie să fie elaborată pentru toate articolele combinate/incluse în lot din caietul de sarcini a acestei invitații. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate activitățile incluse în lot conform specificațiilor tehnice solicitate. Ofertele incomplete sau parțiale nu vor fi luate în considerare și vor fi respinse. Nu sunt permise oferte/opțiuni alternative.
- Oferta completată conform formatului anexat și semnată în mod corespunzător, trebuie să fie expediată în format electronic (PDF) la următoarea adresă E-mail: procurari@ecocontact.md, cu mențiunea achiziției pentru care aplică: Servicii IT RETP.
- Termenul limită și condițiile de prezentare a ofertelor la adresa de email indicată în punctul 3 este: 09 noiembrie 2023, ora 14:00.
- Oferta va fi prezentată în format electronic la adresa de e-mail indicată mai sus, fiind însoțită de documentația tehnică relevantă și alte materiale sau informații relevante pentru fiecare articol.
- Oferta trebuie prezentată conform instrucțiunilor de mai jos și în conformitate cu Termenii și Condițiile de livrare indicate în Anunțul Public.
- Clientul și Beneficiarul își rezervă dreptul de a exclude sarcini menționate în lista serviciilor solicitate sau a include sarcini adiționale.
- Achiziționarea serviciilor solicitate este efectuată în corespundere cu procedurile de achiziție ale clientului.
- Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Vlad Bogdanov, expert tehnologii informaționale.
Tel: (373)67415195
E-mail: vladislav.bogdanov@mediu.gov.md
În copie:
Ion MARIN, Manager de proiect, AO EcoContact:
Tel. (373) 22 99 61 62
E-mail: ion.marin@ecocontact.md
- Ofertanții trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Invitația pentru oferte. În cazul în care nu vor fi respectate cerințele enunțate în documentul de licitație precum și furnizate informațiile sau documentația solicitată în Cererea de Ofertă, aceasta poate duce la respingerea ofertei.
- Potențialii ofertanți pot solicita clarificări. Astfel, vor contacta în scris Clientul la adresa electronică specificată în paragraful 9. Clientul va răspunde în scris oricărei cereri de clarificare, cu condiția că această solicitare să fie recepționată cel târziu cu două (2) zile calendaristice înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor.
- Evaluarea calificării Aplicanților se va realiza în conformitate cu Criteriile minime indicate în tabelul de mai jos:
Tabel: Criterii Minime de Calificare a Aplicanților:
Criteriu de evaluare
|
Punctajul maxim
|
Descriere
|
Studii superioare de licență în domeniul tehnologiilor informaționale
|
15 p.
|
Licență (min 4 ani studii): 10 p.
Master: 15 p.
|
Experiență generală: minim 2 ani în unul din domenii: programări, gestionare servere, sisteme informaționale naționale etc.
|
15 p.
|
1 an - 5 p.
peste 1-5 ani - 10 p.
Peste 5 ani - 15 p.
|
Experiență specifică: în monitorizarea/ supravegherea/ sprijinirea dezvoltării sistemelor informaționale automatizate în cel puțin un proiect similar realizat în ultimii 3ani; Experiența în sarcini similare în cadrul proiectelor finanțate de donatori internaționali (UE, Banca Mondială, etc.) va fi considerată un avantaj.
|
30 p.
|
Experiență în un proiect similar în ultimii 3 ani - 25 p.
Experiență în proiecte similare în ultimii 3 ani în proiectelor finanțate de donatori internaționali (UE, Banca Mondială, etc.) - 5 p.
|
Experiență în conlucrarea cu autoritățile publice în realizarea sarcinilor similare;
|
15 p.
|
În proiecte similare – 10 p.
În alte proiecte – 5 p.
|
Să dispună de certificat de atestare de posedare a limbajului de programare Java
|
25 p.
|
Certificat de atestare de posedare a limbajului de programare Java– 20p.
Certificate de atestare în alte domenii conexe sarcinii – 5 p.
|
Total:
|
100 p.
|
|
Interviu (opțional)
|
50 p.
|
|
În scopul evaluării combinate tehnice și financiare ponderea ofertei tehnice constituie 70% din valoarea totală a scorului total calculat și cea a ofertei financiare – 30% respectiv. Scorul minim va constitui 60 puncte pentru ca expertul/compania să fie calificat eligibil.
Ofertele prezentate vor include toate taxele aferente acesteia achitate în conformitate cu cerințele Republicii Moldova.
- Cerințe minime pentru aplicare.
Ofertanții vor prezenta/expedia următoarele documente:
- CV-ul aplicantului: CV-ul aplicantului trebuie să reflecte experiența relevantă în domeniul sarcinii date;
- Cel puțin un proiect de referință privind activitățile dezvoltate în Java realizate anterior.
- Oferta financiară pentru implementarea sarcinilor care va include suma brut-per ore de lucru și alte cheltuieli asociate realizării acestei sarcini în formatul prezentat mai jos în cazul când aplicantul este persoană fizică. În cazul în care aplicantul este persoană juridică acesta va include suma în euro (EUR) inclusiv TVA.
VALABILITATEA OFERTELOR: Oferta trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de treizeci (30) zile calendaristice de la data prezentării ofertei indicate în articolul 4, de mai sus, al acestei cereri de prezentare a ofertelor de preț.
CAIET DE SARCINI