Invitație de participare la concurs privind efectuarea lucrărilor de reparație a clădirii și amenajarea teritoriului Rezervației Naturale „Prutul de Jos” din s. Slobozia Mare, r. Cahul

Invitație de participare la concurs privind efectuarea lucrărilor de reparație a clădirii și amenajarea teritoriului Rezervației Naturale „Prutul de Jos” din s. Slobozia Mare, r. Cahul
  1. Obiectul: Lucrări de Reparație a Clădirii si amenajarea teritoriului Rezervației Naturale „Prutul de Jos” din s. Slobozia Mare, r. Cahul.
  2. Autoritatea contractantă / Beneficiar: Asociația Obștească „EcoContact”.
  3. Adresa asociației: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcalab 27/1.
  4. Tipul procedurii de achiziție: Cerere-Ofertă de Preț;
  5. Perioada desfășurării lucrărilor: 01 februarie 2022 – 30 aprilie 2022.
  6. Locul desfășurării lucrărilor: s. Slobozia Mare rul. Cahul.
  7. Limba în care se vor întocmi documentele de licitație.

Ofertele trebuie să fie prezentate în limba română și să includă următoarele date: datele de contact și rechizitele bancare ale companiei, persoana de contact, semnătura persoanei autorizate, ștampila aplicată pe originalul ofertei, se acceptă și semnăturila electronică.

  1. Termenul limită de depunere a ofertelor: 12 decembrie 2021 , orele 17:00.
  2. Ofertele urmează să fie expediate în format electronic (scanat) la adresa electronică: hr@ecocontact.md, cu subiectul mesajului „ Prutul de Jos”.
  3. Descrierea Generală

Autoritatea contractantă: Asociația Obștească „EcoContact” în parteneriat cu organizația Centrul de Consultanță Cahul, implementează proiectul „Consolidarea măsurilor de adaptare la schimbările climatice în Rezervația Biosferei „Prutul de Jos” ” cu suportul financiar al Agenției Austriece de Dezvoltare.

  1. Cerințe față de aplicanți:
  • Sunt invitați să aplice persoanele juridice, cu activitate în domeniul solicitat;
  • Experiență similară în domeniul specificat în punctul 1 al prezentului anunț;
  • Existența echipamentului necesar pentru efectuarea lucrărilor;
  • Personal calificat;
  • Toate prețurile indicate în oferta financiară trebuie să fie rezonabile și indicate în lei moldovenești (MDL). Prețurile trebuie să fie indicate la cota TVA 0 %. Plata va avea loc prin transfer bancar, pe contul companiei;
  • După depunerea ofertelor, prețurile nu pot fi schimbate și în nici un caz majorate. În cazul în care ofertantul va cere majorarea prețurilor, oferta acestuia va fi respinsă;
  • Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a accepta complet sau parțial oferta;
  • Ofertele incomplete sau ofertele ce nu se conformează condițiilor de concurs vor fi respinse.
  1. Vizitarea amplasamentului
  • Ofertanților i se recomandă să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile, şi să obţină toate informaţiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei. Ofertantul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitării amplasamentului lucrării;
  1. Cheltuielile de participare la procedura de achiziție
  • Ofertantul suportă toate costurile legate de pregătirea şi înaintarea ofertei, iar autoritatea contractantă nu poartă nici o responsabilitate pentru aceste costuri, indiferent de desfăşurarea sau rezultatul procedurii de achiziție.
  1. Oferta prezentată trebuie să conțină următoarele documente obligatorii:
  • Certificatul de înregistrare, extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice (in ultimei trei luni), în conformitate cu prevederile legale;
  • Informații generale despre ofertant;
  • Declarație privind experiența similară Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimele 5 ani cel putin un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit;
  • Devizul de cheltuieli (Forma 3, 5, 7) conform caietului de sarcini din Anexa 1;
  • Perioada executării lucrărilor/ Planul calendaristic pe zile;
  • Termenul de valabilitate a ofertei (min. 30 zile);
  • Garanția de bună execuție a lucrărilor (prezentată la semnarea contractului);
  • Certificat privind lipsa datoriilor la Bugetul de Stat;
  • Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului;
  • Informaţii referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului;
  • Deținerea de laboratoare proprii autorizate și acreditate , sau contracte cu aceste laboratoare pentru încercări materiale incluse în ofertă;
  • Informaţii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea calităţii lucrărilor;
  • Lista subcontractanților și partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de aceștea;
  • Certificat privind atestarea dirigintelui de șantier;
  • Certificat ISO 9001 Sistemul de management al calității lucrărilor respectând art.23 al Legii nr.131 din 03.07.2015; Prezența certificatului va fi considerată un avantaj.
  • Certificat ISO 45001 Sistemul de management al sănătății art.22 al Legii nr.131 din 03.07.2015; Prezența certificatului va fi considerată un avantaj.
  • Certificat ISO 14001 Sistemul de management al protecției mediului art.24 al Legii nr.131 din 03.07.2015; Prezența certificatului va fi considerată un avantaj.
  • Informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului;
  • Certificatul persoanei responsabile pentru securitatea sănătății;
  • Informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze;
  • Perioada de garanție asupra lucrărilor.
  1. Evaluarea ofertelor va fi realizată de comisia de selectare, în baza următoarelor criterii:
  • Prețul ofertei/devizului de cheltuieli detaliat (Forma 3, 5, 7)– cel mai mic propus;
  • Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor se efectua fără participarea ofertanţilor şi a altor persoane neautorizate. Autoritatea contractantă va examina ofertele pentru a confirma faptul că toate documentele solicitate au fost prezentate şi pentru a determina caracterul complet al fiecărui document depus.
  • Aprecierea calificării va fi bazată pe o examinare minuţioasă a documentelor de calificare ale ofertantului.
  • Autoritatea contractantă va stabili oferta cîştigătoare aplicînd criteriul de atribuire şi factorii de evaluare prevăzuţi în documentaţia de atribuire.

Lista cu lucrările ce urmează a fi desfășurate pentru stabilirea raportului cerere-ofertă de preţ se regăsește în Caietul de Sarcini din Anexa 1.

Solicită o consultație de mediu

Solicitarea dvs. va fi preluată în scurt timp de către un consultant EcoContact, care vă va contacta pentru detalii.