EcoContact angajează un Manager de Granturi (part - time)

EcoContact angajează un Manager de Granturi (part - time)

Durata angajării: 12 luni, cu posibilitate de prelungire (perioada de probă – 3 luni)

Tip contract: Contract prestări servicii norma parțială (până la 20 ore/ săptămână)

Limbi obligatorii: Româna, Engleza, (Rusa prezintă un avantaj)

Locul de activitate: Chișinău

Termenul limită de aplicare: 3 noiembrie 2022

 Scopul

Asociația Obștească EcoContact este o organizație neguvernamentală de mediu cu sediul la Chișinău. Misiunea organizației este „de a contribui la formarea unei societăți responsabile pentru respectarea drepturilor omului și pentru a asigura un mediu favorabil pentru generația prezentă și viitoare, oferind sprijin pentru îmbunătățirea mediului, precum și parteneriate pentru dezvoltarea durabilă a comunităților din Moldova”.

În procesul de lucru, EcoContact a stabilit parteneriate cu diverși actori la nivel local, național și regional. Organizația lucrează cu comunitățile locale și autoritățile publice, comunitatea ONG-urilor, autoritățile la nivel național și donatorii. Organizația implementează proiecte de mediu, oferă consultanță tematică în domeniile prioritare conform strategiei de dezvoltare organizațională și altor documente strategice.

 Descrierea postului vacant

EcoContact angajează un manager de granturi pentru poziție cu norma parțială în oferirea suportului organizației în realizarea programului de granturi mici (PGM), destinat ONG-lor, mass media și APL-lor locale în cadrul proiectului „Justiție Verde”, susținut de Suedia. Programul de grant va fi derulat în 2 runde, începând cu noiembrie 2022.

Granturile mici pentru acțiune vor sprijini activitățile ONG-urilor și ale altor actori naționali și locali pentru a obține o mai bună guvernare și justiție a mediului, de ex. în aplicarea la nivel local al legislației de mediu și prevenirea/atenuarea daunelor mediului, etc.

Managerul de grant va avea următoarele responsabilități:

  • Contribuie la dezvoltarea ghidului și manualului de procedură pentru programul de granturi mici, în conformitate cu obiectivele strategice ale EcoContact
  • Derulează campaniile de informare a potențialelor beneficiari în regiunile țintă ale proiectului
  • Definește de comun cu Managerul PR & Comunicare structura și identitatea PGM, conform regulilor donatorului
  • Oferă consultanta in vederea elaborării aplicațiilor
  • Cooptează cu membrii comisiilor de evaluare
  • Asigură monitorizarea constantă și implementarea corectă a activităților proiectelor definite în documentele de program, urmărește și propune modificări (activități și buget)
  • Elaborează rapoarte consolidate de implementare;
  • Asigură procesarea, arhivarea și traducerea (după caz) a documentelor asociate cu PGM;
  • Oferă asistență beneficiarilor de PGM în activitățile de achiziții, management financiar și management organizațional;
  • Menține o comunicare sistemică cu personalul antrenat în derularea proiectului și alți membri și parteneri ai organizației;
  • Analizează și evaluează impactul finanțărilor oferite
  • Dezvolta capacitățile organizațiilor locale în scrierea și implementarea proiectelor în domeniul protecției mediului și dezvoltării durabile
  • Monitorizează activitatea PGM prin efectuarea de vizite regulate, și alte activități asociate pentru desfășurarea cu succes a PGM.

 Sarcini adiționale:

  • Construirea relațiilor productive și puternice atât pe plan intern cât și extern.
  • Capacitatea de a delega sarcini corespunzătoare juniorilor.
  • Asistența studenților și a stagiarilor de coaching, după caz.
  • Promovarea lucrului în echipă și dezvoltarea unor relații puternice cu membrii imediați ai echipei.

Educație și Calificări

  • Studii superioare complete (masterat) în protecția mediului, business și administrare, administrație publică, economie, drept sau alte domenii conexe;
  • Experiență relevantă de cel puțin trei (3) ani, în domeniul neguvernamental și/sau gestionare de proiecte, granturi și programe;
  • Experiența analitică în elaborarea și monitorizarea rapoartelor financiare și narative;
  • Abilități dovedite analitice, de cercetare, interpersonale și de negociere în diferite contexte geografice și medii culturale; bună judecată și obiectivitate în abordarea problemelor; și capacitatea de a propune soluții la probleme complexe;
  • Capacitate dovedită de a stabili priorități și de a planifica și organiza propria activitate.
  • Abilitatea de a gestiona priorități conflictuale pentru a respecta termeni limită.
  • Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a stabili și menține parteneriate și relații de lucru eficiente într-un mediu multicultural, multietnic, cu sensibilitate și respect pentru diversitate.
  • Capacități de a desfășura activități/taskuri pe cont propriu.
  • Cunoștințe avansate (scris și vorbit) în română, și engleză – rusa va fi considerată un avantaj
  • Funcția implică și deplasări în diverse localități din Moldova. Solicitanții care au permis de conducere și/sau mașină constituie un avantaj.

 Cum să aplici

Candidații cointeresați pot transmite până la data de 3 noiembrie 2022 următoarele acte la adresa de email hr@ecocontact.md, cu mențiunea poziției pentru care aplică – Manager de Granturi

  1. CV
  2. Scrisoare de Motivare
  3. 2 persoane de recomandare cu datele de contact ale acestora
  4. 1 document analitic /raport elaborat în activitatea sa (sau oricare alt document ce poate oferi greutate în selectarea candidatului)

Doar persoanele preselectate vor fi contactate.

Galerie Foto
Solicită o consultație de mediu

Solicitarea dvs. va fi preluată în scurt timp de către un consultant EcoContact, care vă va contacta pentru detalii.